پارتیشن دوجداره مناطق مسکونی: مزایا، معایب و کاربردها


پارتیشندوجداره مناطق مسکونی: مزایا، معایب و کاربردها

 

پارتیشن‌های دوجداره، یکی از انواع پارتیشن‌هایساختمانی هستند که از دو لایه ورق یا پانل تشکیل شده‌اند. این پارتیشن‌ها معمولاًاز جنس آلومینیوم، شیشه، یا ترکیبی از این دو ماده ساخته می‌شوند. پارتیشن‌هایدوجداره دارای مزایای متعددی نسبت به پارتیشن‌های تک جداره هستند، از جمله عایقصوتی و حرارتی بهتر، استحکام بیشتر، و زیبایی بیشتر.

 

در این مقاله، به بررسی مزایا، معایب، وکاربردهای پارتیشن‌های دوجداره در مناطق مسکونی می‌پردازیم.

 

مزایا

 

پارتیشن‌های دوجداره دارای مزایای متعددی نسبتبه پارتیشن‌های تک جداره هستند. از جمله مزایای این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیراشاره کرد:

 

 عایق صوتی و حرارتی بهتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل وجود دو لایه،عایق صوتی و حرارتی بهتری نسبت به پارتیشن‌های تک جداره دارند. این امر باعث می‌شودکه بتوان از این پارتیشن‌ها برای جداسازی فضاهای پر سروصدا یا پر رفت و آمداستفاده کرد.

 استحکام بیشتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل وجود دو لایه، استحکام بیشترینسبت به پارتیشن‌های تک جداره دارند. این امر باعث می‌شود که این پارتیشن‌ها برایجداسازی فضاهای پرتردد یا پرخطر مناسب باشند.

 زیبایی بیشتر: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند از مواد و طرح‌هایمختلفی ساخته شوند. این امر باعث می‌شود که بتوان از این پارتیشن‌ها برای ایجاد یکدکوراسیون زیبا و مدرن استفاده کرد.

 

معایب

 

پارتیشن‌های دوجداره نیز دارای برخی معایبهستند. از جمله معایب این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

https://mub.me/p1qE

 قیمت بالاتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل استفاده از دو لایه،معمولاً گران‌تر از پارتیشن‌های تک جداره هستند.

 وزن بیشتر: پارتیشن‌های دوجداره به دلیل وجود دو لایه، معمولاً سنگین‌تراز پارتیشن‌های تک جداره هستند. این امر می‌تواند نصب و جابه‌جایی این پارتیشن‌هارا دشوارتر کند.

 

کاربردها

 

پارتیشن‌های دوجداره در مناطق مسکونی کاربردهایمختلفی دارند. از جمله کاربردهای این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 جداسازی فضاهای داخلی: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند برای جداسازیفضاهای داخلی یک خانه یا آپارتمان استفاده شوند. به عنوان مثال، می‌توان از اینپارتیشن‌ها برای جداسازی اتاق خواب از اتاق نشیمن، یا اتاق نشیمن از آشپزخانهاستفاده کرد.

 ایجاد فضای کار در خانه: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند برای ایجاد یکفضای کار در خانه استفاده شوند. به عنوان مثال، می‌توان از این پارتیشن‌ها برایجداسازی اتاق خواب از یک فضای کاری کوچک استفاده کرد.

 ایجاد یک دکوراسیون زیبا و مدرن: پارتیشن‌های دوجداره می‌توانند برایایجاد یک دکوراسیون زیبا و مدرن در خانه استفاده شوند. به عنوان مثال، می‌توان ازاین پارتیشن‌ها برای ایجاد یک دیوار جداکننده در اتاق نشیمن استفاده کرد.

 

نتیجه گیری

 

پارتیشن‌های دوجداره دارای مزایای متعددی نسبتبه پارتیشن‌های تک جداره هستند. این پارتیشن‌ها می‌توانند برای جداسازی فضاهایداخلی یک خانه یا آپارتمان، ایجاد فضای کار در خانه، یا ایجاد یک دکوراسیون زیبا ومدرن استفاده شوند.

 

در انتخاب پارتیشن دوجداره برای مناطق مسکونی،باید به عوامل مختلفی از جمله نیازهای کاربر، بودجه، و دکوراسیون داخلی خانه توجهکرد.

https://issuu.com/hafsagraves1

https://www.twitch.tv/hafsagraves1

https://www.openstreetmap.org/user/HafsaGraves1

https://www.tripadvisor.com/Profile/593hafsag

https://www.4shared.com/u/_4e3z9-_/HafsaGraves1.html

https://www.zillow.com/profile/HafsaGraves1

https://www.indiegogo.com/individuals/35641611

https://www.mixcloud.com/HafsaGraves1/

https://hubpages.com/@hafsagraves

https://unsplash.com/@hafsagraves1

https://www.evernote.com/shard/s569/sh/0992b48f-b266-64e9-33d3-fbdec5f1f1f0/ry2MDcCfv0huTPc3oZT8mxqwGtjE2fwjWlL5q7B3_MrciyuOEGQnw6MZwg

https://www.liveinternet.ru/stat/parchinco.com/

https://coub.com/45e0b1cdb6026c704c94

خودرو ام وی ام X33 New


خودرو ام وی ام X33 New

 

مدیران خودرو فروش ام وی ام X33 New یا X33 S را در سال 1399 شروع کرد. از ویژگی‌های فنی این خودرو می‌توان به پیشرانه 4 سیلندر، موتور 2 لیتری و قدرت 139 اسب بخار اشاره کرد. این خودرو با دو گیربکس 5 سرعته اتومات و گیربکس CVT تولید شده است. این کراس اور جمع و جور دارای کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، دو حالت رانندگی (اکو و اسپرت)، سنسور فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و کمکی، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن جلو و عقب، مانیتور 8 اینچی لمسی، نویگیشن، دوربین عقب، تهویه اتومات، گرمکن صندلی‌های جلو، ایزوفیکس صندلی، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، آینه‌های جانبی با گرمکن و تنظیم برقی می‌باشد. برای تهیه لوازم یدکی ام وی ام X33 New با عالی‌ترین کیفیت می‌توانید فروشگاه اکسپرس یدک را انتخاب نمایید.

خودرو آریزو 6 پرو

 

برای معرفی یکی دیگر از جدیدترین خودروهای چینی بایستی چری آریزو 6 پرو را نام برد. این خودرو با برند فونیکس در سال  1401 به بازار داخلی معرفی شد. مصرف سوخت مناسب، فضای مناسب ردیف عقب، صندوق 440 لیتری، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، رانندگی دو حالته‌ی اکو و اسپرت، ریموت استارتر، سنسور عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، رادار نقطه کور و تغییر لاین، رادار تصاف عقب، ترمز ضدقفل و پارک برقی، اتولایت و دی‌لایت، مه شکن عقب، نورپردازی 64 رنگ داخلی، سیستم صوتی 6 اسپیکره با ساب ووفر، مانیتور 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، ایزوفیکس صندلی، دریچه تهویه عقب، شارژر وایرلس، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی از مزایای این خودرو می‌باشد. آریزو 6 پرو، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، موتور 1.5 لیتری، گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی و قدرت 147 اسب بخار دارد.

https://did.li/nydgT

خودرو تیگو 7 پرو

 

تیگو 7 پرو تحت برند فونیکس در سال 1400 به بازار داخلی عرضه شد. خودرو تیگو 7 پرو، گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی دارد. این ماشین پرطرفدار، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ داشته و با حجم موتور 1.5 لیتر توانایی تولید 157 اسب بخار را دارد. تولید کننده تیگو 7 پرو، برای راحتی راننده و سرنشینان امکاناتی چون کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت در سرازیری، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل، ترمز پارک برقی، دی‌لایت، اتولایت، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی، صندوق برقی با جک، صندوق پران هوشمند، شارژر وایرلس، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، سقف پانوراما، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، گرمکن فرمان، مانیتور لمسی 10.25 اینچی، نویگیشن، دوربین 306 درجه، سانروف، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای را ارائه داده است.

خودرو هایما S7 پلاس

 

هایما S7 پلاس به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای چینی توسط ایران خودرو در سال 1400 به این بازار عرضه شد. این خودرو مصرف سوخت مناسب، صندوق 400 لیتری، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب، سنسور باران و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و کمکی، دی‌لایت و اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، مانیتور لمسی 8 اینچی، نویگیشن، دوربین 360 درجه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، آینه عقب الکتروکرومیک، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی را دارا می‌باشد. از مشخصات فنی هایما S7 پلاس خوب است که به گیربکس اتومات 6 دنده، موتور 1.8 لیتری، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ و قدرت 170 اسب بخار اشاره داشت.

خودرو ام وی ام X22 Pro

 

ام وی ام X22 در سری دوم با نام X22 پرو وارد بازار ایران شد. این خودرو در سال 1400 با گیربکس CVT 9 دنده مصنوعی، موتور 1 لیتری، پیشرانه 3 سیلندر توربوشارژ و قدرت 102 اسب بخار در بازار داخلی به فروش رسید. امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور عقب و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و پارک برقی، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن عقب، فرمان دی‌کات، مانیتور لمسی 9 اینچی، تهویه دیجیتال، ایزوفیکس صندلی، سانروف، آینه جانبی با تنظیم برقی و گرمکن نیز در ام وی ام X22 Pro تعبیه شده است.

خودرو ام وی ام x55 Pro

 

در سال 1401 فیس لیفت دوم ام وی ام X55 توسط مدیران خودرو به بازار داخلی عرضه شد. ام وی ام X55 Pro دارای چهار تیپ IE، IE اسپرت، اکسلنت و اکسلنت اسپرت می‌باشد. ام وی ام X55 پرو اکسلنت دارای ارتفاع بلند سقف، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل ایستایی در سربالایی و سرعت در سرازیری، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت، ریموت استارتر، سنسور عقب و فشار باد تایر، ترمز ضدقفل و پارک برقی، اتوهلد، کالیپر قرمز، دی‌لایت و اتولایت، مه شکن عقب، نورپردازی 7 رنگ داخلی، مانیتور لمسی 10.2 اینچی، نویگیشن، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت لحظات، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال لمسی، کول باکس، دریچه تهویه عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، آینه جانبی با گرمکن و تنظیم برقی می‌باشد. این خودرو قدرت 159 اسب بخار، پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ، موتور 1.5 لیتری و گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی دارد.

منبع: بازار یدکی

 

https://publiclab.org/profile/PennyReid22

https://www.credly.com/users/neha-asha/badges

https://www.pubpub.org/user/neha-asha-72

https://www.anobii.com/en/011466b4676c52c4d1/profile/activity

https://www.icy-veins.com/forums/profile/176715-pennyreid22/

https://www.quora.com/profile/Neha-Asha-44

https://www.wattpad.com/user/PennyReid22

https://www.openstreetmap.org/user/PennyReid22

https://www.tripadvisor.com/Profile/A4307KInehaa

 

ضد آفتاب فلوئید یا کرم ضد آفتاب: کدام را انتخاب کنیم؟


ضد آفتاب فلوئید یا کرم ضد آفتاب: کدام را انتخاب کنیم؟

 

آشنایی با تاریخچه تولید ضد آفتاب

 

نخستین بارقه‌های تولید محصولی تحت عنوان ضد آفتاب‌ها را می‌توان در دهه 1930 جستجو کرد. جالب است بدانید تا پیش از این، آفتاب سوختگی و بروز عوارضی همچون لک پوست و پیری زودرس امری طبیعی و رایج به حساب می‌آمد. اما درست در سال 1938، فرانتس گریتر شیمیدان سوئیسی توانست اولین مدل از ضد آفتاب‌های تاریخ را طراحی نماید. او همچنین فاکتور SPF را برای رتبه بندی قدرت حفاظتی ضد آفتاب‌ها طراحی کرد. معیاری که امروزه نیز برای سنجش قدرت محافظتی این محصول به کار می‌رود.

 

با پیشرفت صنایع و تلفیق علم و زیبایی، کرم ضد آفتاب به محصولی میان زنجیره‌ای بین صنعت زیبایی و داروسازی-پزشکی تبدیل شد. تا جایی که امروزه فرمولاسیون این محصول آمیزه‌ای از محصولات آرایشی و مراقبتی است. ضد آفتاب‌های رنگی، بی‌رنگ، کرم، اسپری، استیک و ... از جمله پرطرفدارترین انواع ضد آفتاب به شمار می‌آیند. ضد آفتاب‌های رنگی در رقابتی کم سابقه با انواع فونداسیون مانند سی سی یا بی بی کرم، کرم پودر و کوشن، توانستند تا حدودی جای کرم پودرهای روزانه را بگیرند. بعد از آن ضد آفتاب‌های استیکی با قابلیت تسهیل تمدید در طول روز رونمایی شدند. در حال حاضر نیز، ضد آفتاب‌های فلوییدی به عنوان جدیدترین نسل از این محصول مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته اند.

 

ضد آفتاب فلوئید یا کرم ضد آفتاب

 انواع ضد آفتاب‌های کرمی و فلوئیدی را بشناسید

 

بعد از آشنایی با تاریخچه و روند پیشرفت فرموله کردن انواع ضد آفتاب، اکنون دیدی وسیع نسبت به تغییرات پیشین و مزایای محصولات جدید دارید. با این حال، هنوز پاسخ سوال خود را دریافت نکرده‌اید. انتخاب بین کرم ضد آفتاب و نوع فلویید این محصول، دوراهی بسیار تردید آمیزی است که عبور از آن کار چندان آسانی نیست. در این مورد اما، آشنایی با خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد هر یک از این دو محصول، بیش از هر چیزی می‌تواند کمک کننده باشد:

کرم ضد آفتاب و ویژگی‌های آن

 

کرم ضد آفتاب، در واقع نوع کلاسیک این محصول است که برای دهه‌های متوالی بین مصرف کنندگان محبوب بوده و هست. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، بافت نیمه جامد و بسیار غلیظی دارد و برخلاف فلوئیدها اصلا روان نیست. بلکه برای پخش و جذب به ماساژ دست یا براش آرایشی احتیاج دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد کرم ضد آفتاب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

    بافت غلیظ و قوام دار این محصول، به راحتی با انواع آیتم‌های کرم آبرسان، مرطوب کننده و سایر ویتامین‌های محلول در چربی ترکیب می‌شود.

    کرم ضد آفتاب، در دو نوع دارای چربی و فاقد چربی موجود است. شما می‌توانید با توجه به جنس پوستتان کرم مناسب را انتخاب نمایید.

    ماندگاری متوسط و قابل قبولی روی سطح پوست دارند.

 

ضد آفتاب فلوئیدی و ویژگی‌های آن

 

ضد آفتابهای فلوئیدی، این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. همه جا حرف از خواص و ویژگی‌های این محصول است. اما این مدل ضد آفتاب چه تفاوتی با دیگر رقبای خود دارد؟ اولین ویژگی متفاوت ضد آفتاب‌های فلوییدی بافت ظاهری آنها است. ساختار این محصول بسیار روان است و ساختاری کاملا مایع شبیه به آب دارد. حتی بسیاری از مصرف کنندگان، این محصول را در نخستین مواجهه با اصطلاح «آبکی» توصیف کردند. این ویژگی برای افرادی که سال‌ها بافت نیمه جامد و کرم مانند ضد آفتاب را مصرف کرده‌اند، کمی عجیب غریب به نظر می‌رسد. حتی بعضی افراد ممکن است در کارایی و عملکرد آن نیز شک کنند. اما تمام این حدس و گمان‌ها چقدر صحت دارد؟ ویژگی‌های واقعی ضد آفتاب‌های فلوئیدی چیست؟

 

ویژگی‌ ضد آفتاب فلوئیدی

 

    ضد آفتاب‌های فلوئیدی اغلب با تکنولوژی فیوژن واتر طراحی و تولید می‌شوند. به این معنی که ساختاری فاقد چربی و بر پایه آب دارند. در نتیجه، غیر کومدوژنیک هستند و مانع از ایجاد هرگونه جوش و آکنه می‌شوند.

    بافت این مدل ضد آفتاب، فوق سبک است و سرعت جذب بسیار بالایی دارد. به این معنی که تنها چند ثانیه بعد از مصرف، کاملا جذب پوستتان می‌شود و بیشترین توان حفاظتی و مراقبتی را برای مصرف کننده فراهم می‌کنند.

    به دلیل غلظت پایین و ساختار روان خود، پخش سریع، یکنواخت و یکدستی دارند.

    در انواع رنگی و بدون رنگ موجود است و شما می‌توانید با توجه به کاربری و نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

http://maps.google.com/url?q=https://magli.ir/

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=https://magli.ir/

http://clients1.google.co.jp/url?sa=t&url=https://magli.ir/

مقایسه کرم ضد آفتاب و فلوئید ضد آفتاب

 

با توجه به پژوهش‌های انجام شده و استناد بر داده‌های پزشکی، متخصصان پوست بر این باورند که انواع کرمی و فلوئیدی ضد آفتاب از نظر قدرت محافظت کننده و کارایی، هیچ برتری چشمگیری نسبت به یکدیگر ندارند. تنها شاخصه مهمی که بایستی به آن توجه شود، جنس پوست هر فرد و نیازهای شخصی و تخصصی آن است.

منبع :  مگ دی

http://maps.google.com/url?q=https://magday.ir/

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=https://magday.ir/

http://clients1.google.co.jp/url?sa=t&url=https://magday.ir/

http://clients1.google.es/url?sa=t&url=https://magday.ir/

http://google.com.br/url?q=https://magday.ir/

http://google.co.uk/url?q=https://magday.ir/

https://www.tripadvisor.com/Profile/magdaym

https://www.4shared.com/u/oUlKhlCB/ea125116105.html

https://disqus.com/by/magday37623/about/

https://www.ted.com/profiles/45079112/about

https://artmight.com/user/profile/2652775

https://worldcosplay.net/member/1326572

https://p-tweets.com/magday37623

https://list.ly/list/8v4Y-tkhnwlwjy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/magday37623/

https://replit.com/@ea125116105

https://letterboxd.com/magday37623/

https://answerpail.com/index.php/user/magday37623

https://www.indiegogo.com/individuals/35275776

https://slides.com/magday37623

https://visual.ly/users/ea125116105/portfolio